- bor i djurmo

nu har jag bott i djurmo i en vecka och 4 dagar p.g.a en å annan anledning..
har det jättebra här !
solen har lyst en hel del i veckan, nu har dte vait lite ruttet väder, men det blir knaonväder i helgen.
runt 17 grader på lördag :)

nu har vi påsklov också, skööönt !
vi fick lite påskgodis av våran lärare idag, kinderägg t.ex, sweet.
nu blir till och sova ut riktigt mycket sne ta nya tag fram till sommaren !
hoppas jag klarar mig och att jag kommer in på fordon.

imorgon åker jag och hälsar på pappsi, sen senare på kvällen vet jag inte vad som händer.
på lördag ska mia, svempa sanna och jag på middag.
underbart här !

i veckan har jag handlat in en jättefin topp, ser mer ut som en klänning på nå vis.
måste hämta med kläder och accesoarer sen.

bytt namn på bilddagboken har ja gjort också, hähä :)
han är mitt allt den där lille mannen.

ska försöka uppdatera mera här, sitter inte vid datorn så jäklans mycket nu, det är rätt skönt faktiskt.
massa kramar till er jag tycker om.
saknar en hel rös av er !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0