bara skriveri alltihopa...

nu är klockan halv två och jag är trött men
jag kände att jag ville skriva någon rad här först.
var med mamma på dansen idag, helt okej.
åkte till djurmo igen vid nio.

har inte gjort så mycket mer än att setat här en stund.
har pratat en hel del med kusinen min.
känsliga saker är känsligt att prata om som kan göra en mycket känsligare än vad man redan är.
shit, vilken mening.
nej usch, jag ska inte babbla på nu, jag behöver sömn.
tror inte jag kommer kunna sova i natt igen,
jag ligger och tänker alldeles för mycket på en massa
saker som inte borde ha uppgjort, funnits, finnas, göras, gjort, sägas...
det är jobbigt nog nu..!!

och som vanligt; jag saknar dig, kim...
godnatt


Ordet är ditt.
Postat av: Moster

Skickar dig massor med styrkekramar gumman min!

2009-04-19 @ 22:30:26
URL: http://novasmamma.blogg.se/
Postat av: IDAA!

Du är fin jämt ju! :) <3<3<3

2009-04-23 @ 18:46:18
URL: http://idapettersson90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0