Kan inte sova

Inatt kunde jag verkligen inte sova, så jäkla trött som jag var !
Jag tittade på "Gone in 60 seconds" och jag kände verkligen hur jag rycktes med i spänningen, haha.
Jag blev jättetrött och gick ut och rökte och sen la jag mig.
Jag tror jag låg och vred mig minst 158 varv innan jag gick ut för att ta mig en ciggarett.
Gick upp och la mig igen och jag kom på världens bästa idé, klockan blev 5 innan jag slocknade.
Idag är jag trött. som fan.

Emelie har ringt mig när jag låg och sov,
jag ringde upp henne och vi bestämde oss för att åka till borlänge och ta en fika.
Jag har saknat henne !

Jag pratade med Jerry igår kvälls också, mycket trevligt.
Han och jag ska också träffas någon dag framöver.

Jag saknar min Kim, hoppas du kommer i veckan så jag får krama sönder dig <3

Nu lyssnar jag på Neil Young, dead by april o.s.v
och ska ta och fixa ordning mig nu, vakna till lite.
Skriver senare ikväll och berättar mer om min dag.
ha det så gott, människor !





Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0