måndag, 13 april


igår var jag och mia och tittade på vattengrejsimojs i bjursbacken
sanna var där med sina kompisar så vi hämtade henne.
innan så fick jag lov att kissa hemma hos min pojk,
så vi var dit och hälsade på en liten stund.
jag har saknat dig :)

det var fint väder igår, men inte sådär jätte varmt som det har varit
idag är det mulet och regningt.
ganska skönt, men bra att man vet att solen
kommer komma fram om någon dag igen
det har våran lärare lärt oss, mohaha.

idag sitter jag i mjukisbyxor och kims "ingo"tröja och bara myser framför datorn.
magnus har åkt till lindvallen så jag får låna hans dator.

igår kväll satt jag och sanna på trappen och pratade.
ganska vettigt !
vi la oss vid 00.00 tiden och jag vaknade runt 13.00 tiden,
så drygt 12 timmar har jag sovit.
sköönt !

Lite bilder:


Kim och jag påväg till djurmo, 1 April.


Jag var hemma hos familjen Boberg i fredags
och drack öl och lyssnade på musiken som berör mig mest


Ja, det är såhär jag ser ut nuförtiden.

Ordet är ditt.
Postat av: IchO - bloggen som aldrig tystnar !

Jag förstår dig faktiskt, för så tänkte jag med innan! Men eftera att ha sett ett program om just plastikoperationer blev jag rätt äcklad :( <3 snygg blogg annars! <3

2009-04-13 @ 22:31:26
URL: http://icho.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0