känner mig febrig

ont i huvudet och alldeles nyss kom den där vällande hettan i kroppen.
kände på pannan och den var ganska varm.
har fläkten på här brevid mig, går bra ett tag sen börjar jag frysa.
sen blir jag kokhet när jag stänger av den, så går dte runt sådär.
jag funderar på att lägga mig tidigt, snart alltså.

Har köpt en ny kofta idag, en ljusrosa
den är jättesöt och jätteskön.
sen blev det ett vitt linne
och sedan christina agulieras parfym som jag alltid velat haft :)
imorgon har vi vanlig dag i skolan
idag fick jag julia å gustaf fixa lite med motorn
vi gjorde nåt prov, gick ju..haha bra för min del :P
nästa steg så ska vi skruva bort ventilkåpan och transmissionskåpan (tror jag?)
å dona lite.
imörå börjar vi dan med flanders, å de är bra !

lägenheten då, det kommer nog inte bli någon för jag är fan
säker på att dom som tydligen ska dit å kolla på torsdag, kommer att köpa den.
blir ju förfan aldrig av med någon lägenhet !?
får väl bosätta mig ute i skogen långt åt helvete snart.
blir så less på att alltin ska ta en sån jävla tid å att de aldrig händer nåt, å att andra går före ??
blir bara ARG.

för att bli liite gladare så kan jag säga att
imorgon skickar dom leveransen på kläderna vi får,
så nästa vecka någon gång får vi  dom nog ! :D

laddar upp en gammal bild på mig :P


Ordet är ditt.
Postat av: Martina

är det någon som ska kolla på dig.. fy vad hemskt om dom ska ha den.. :/

2009-08-25 @ 19:45:40
Postat av: martina

lägenheten menade jag såklart :)

2009-08-25 @ 19:46:22
Postat av: Anna

Blunda och andas lugnt och räkna sakta till 10...din tur kommer gumman. Minns frustrationen över budgivning efter budgivning som gick i stöpet och man trodde aldrig man skulle hitta ett hus...och sen gick det som det gick. :)

Det kommer en lgh som det står MIKAELA på med stora bokstäver snart. Det är jag säker på!

PUSS OCH KRAM!! <3<3<3<3

2009-08-25 @ 20:26:56
URL: http://novasmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Krya på dig förresten! :) Ät rå vitlök på macka och ta en whisky. ;) Det gör susen på de små bacciluskerna!

2009-08-25 @ 20:28:16
URL: http://novasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0