Lagat mat precis

Måste bara erkänna att jag gör världens godaste ugnstektfalukorv med dillmos.
fyfan, jag är så mätt så jag har ont i magen kan jag säga !
Jag har rödlök å gulök, krossade tomaten (tetrapack som man köper)
och massa ost ovanpå, lägger in i ugn i dryga 15 min.
moset gör jag som vanligt å kryddar med dill, massoooor med dill !
grönsaker också, idag fräste jag frysta grönsaker i margarin
och kryddade med rosmarin och någon krydda till, har glömt.
när allt är klart så river man över lite extra parmesanost
och guuuuuuuuuuu så gott de är kan jag lova !!!
Någon som vill äta middag hemma hos mig sen med denna u
nderbara maträtt som jag kommit på själv, jag använder bara fantasin :)


(inte den som är på bilden)

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0