mikaela är uppe tidigt !

en söndag, kliver jag upp 9.15 !
känns jävligt bra på nåt vis, man hinner med solen på
morgonen som sedan försvinner på eftermiddagen oftast.

det var en jobbig dag och kväll och natt igår, även i förrgår.
Jag satt och knåpade ihop ett litet filmklipp om pappa.
jag blev rätt nöjd.
kommentera gärna och säg vad ni tycker.
nu sitter jag och lyssnar på bra musik och ska tvätta lite här, städa upp lite på rummet -igen.

ring/smsa gärna !

http://www.youtube.com/watch?v=aTLoo8qmols

Ordet är ditt.
Postat av: Svenne

Var med mig. Le med mig. Tänk på mig. Bed för mig.



Låt mitt namn fortsätta vara en del av din vardag.

Livet betyder detsamma, ingenting har skett som förändrar det.



Livet går vidare , därför att det måste gå vidare.

Döden är ju ändå bara ett tillfälligt avbrott i vår gemenskap.



Varför ska du sluta tänka på mig,för att du inte längre kan se mig.



Jag väntar på dig,för en kort stund.Alldeles i närheten.



Allt är bra.

2009-08-23 @ 13:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0