UTMANING

jobbig dag i skolan idag, var så jävla trött fast jag somnade vid 22.15 igår !
kände mig hängig, tillochmed adde sa att jag såg hängig ut, så det kan nog vara så.
febrig, det vet jag inte.
idag började vi med uppgiften "min drömbil" och ni kan ju gissa vilken bil jag valde.
UTMANING!
den som gissar rätt lägger jag ut ett inlägg om just
den personen och skriver en rad om den personen.
GLÖM INTE SKRIVA ERAT NAMN !

har fått lånat arbetsbyxor av svempa idag tills
imörå och fredag då jag ska hjälpa brorsan å ta ur motorn ur forrrrrden ;)
sen nästa vecka någongång får vi somsagt våra kläder vi beställt, hoppas jag !


har handlat in chokladyogurt med chokladbitar,
schampo och två duschcrémer och actimel (skitbra, det höjer imunförsvaret och det funkar !)
imorgon blire å handla in nya skor som jag kan ha sådär lite mycket,
en mascara efterssom min är borta sen classic car week (tror jag)
och en höstjacka för den pappa köpte till mig är för stor :(

nu ska jag gå och duscha lite grann,
men glöm nu inte att gissa vilken drömbilen jag skriver om.

TÄNK PÅ!
att jag har måånga bilar som är drömbilar,
den här bilen jag skriver om är såklart en av dem och
man ser den rätt ofta på vägarna..ååh, nu fick ni ju en lettråd ;)

p.s jag rekomenderar en låt jag gillar starkt !
lily allen - not fair

Ordet är ditt.
Postat av: sabina

haha okej jag gissar väl på en chev 57:a jag då, haha=)

2009-08-26 @ 21:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0