kattköpe

nu är det nog dags för mig att skaffa mig en liten filur här hemma hos mig
jennys kompis har katter hemma och han vill bli av med dem
det finns en svart/vit och grå/vit.
kattungar, hur underbart låter inte det ? :D

men jag åker ju iväg 3 veckor upp till luleå, men thomas var snäll och ställde upp och ta hand om den
om jag nu köper den såklart :)
om jag gör det kommer den heta Frank Lincoln
det ha jag stått fast för vääldigt länge nu, vare sig om det är en tjej eller kille.
Vad tycker ni om det namnet ?

Den gråvita

Den svarta

Syrran sa att den kommer klättra på väggarna här hemma, men det tror inte jag
för såååå liten är inte min lägenhet !

noi får veta sen om jag köper den eller inte :)
puss kram !

Ordet är ditt.
Postat av: Marielle

Namnet tycker jag är bra:)Så go for it!!!

2009-12-30 @ 13:34:21
Postat av: Martina

Köp en katt om du vill :) men vi kommer inte att kunna ha det om du vill ha kattvakt.. men köp en katt, du den svartvita var fin! kramis

2009-12-30 @ 14:23:46
Postat av: MikaelaKårespång

Marielle: det är bäst, sött och fräckt ! :D

Syrran: Nej, Thomas ställer upp på det, blir efter nyår jag köper den :)

2009-12-30 @ 14:36:28
URL: http://diinki.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ingen fara med det. Min lägenhet är på 23 kvadrat och min katt mår hur fint som helst och är hur go som det bara går :)

2009-12-30 @ 15:58:37
Postat av: Amelie

Katter brukar bli sådär "tokiga" när de blir könsmogna. Går ju att kastera så blir de lugnare :)



Ha det så bra

2009-12-30 @ 21:23:31
Postat av: barro

ååh, köp den grå! :) <3

2009-12-31 @ 14:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0