10 sanningar

  1. Jag älskar lukten av koskit, benis, klor, spolarvätska, nagellack, aceton m,m
  2. Jag har kommit in på fordon/lastbils program nu till höst (överlycklig)
  3. Om jag ser en tjej som är snyggare än mig blir jag avis (håller med dig ida)
  4. Jag har 3 syskon som är underbara
  5. Jag sover länge på dagarna när jag vt att jag inte har nåt för mig dagen efter
  6. Jag älskar 50-talet
  7. Jag måste oftast räkna på fingrarna när det gäller matte, t.ex hur många siffror det är kvar från 7 - 11.
  8. Jag tyckte nian var det bästa med skolan
  9. Jag har världens bästa pojkvän och jag mår väldigt bra med honom
  10. Jag är rädd för att folk inte tror på mig när man talar sanning.
          

Ordet är ditt.
Postat av: Martina

Har du 3 syskon? :)

2009-07-19 @ 20:12:29
Postat av: DinMikaela<3

ojrå, ja mena två :p

2009-07-19 @ 20:45:21
URL: http://diinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0