blir tokig

stör mig som fan på dessa tankar och händelser
det känns verkligen som om att minakompisar är totalt jävla borta
puts väck
sen jag bott i djurmo
det är inte så lätt att sita och åka varenda eviga dag och träffa er
men när jag väl gör det så har ingen lust/vilja att träffas
förlåt mig så jävla mycket..
allting känns bara surt och förjävligt !


Ordet är ditt.
Postat av: Anonym

Jag ville träffa dig ! Mer än allt. Men jag kunde inte ta mig till gbo :/ Och jag visste inte om Frida ville att jag skulle dra hem några till henne.. Det var därför :( <3<3

2009-07-19 @ 22:21:03
Postat av: Martina

Du får vara hos mig när du vill..

Du märker ju nu vilka som är riktiga vänner och inte, det kommer du märka efter gymnasiet också! Älskar dig. Puss

2009-07-20 @ 00:26:24
Postat av: Elin

Jag älskar dig <3

2009-07-20 @ 00:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0