lyssnar på världens finaste musik..

..pappa jag hedrar dig genom att lyssna på din favoritmusik -orsa spelmän.
jag glömmer då aldrig ibland då man kom hem från skolan
då du stod i köket och lagade mat och i vardagsrummet spelades det bara finmusik,
du stod och visslade, undra jag om du lärde mig några danssteg också ? :)
det var underbart att få se dig så glad, du var verkligen dig själv.
du var så glad och du visade verkligen kärleken till oss barn.

det var så fint också på begravningen,
de spelade din och mammas bröllopslåt, så otroligt vackert <3
jag älskar dig ! <3


Ordet är ditt.
Postat av: sabina

jag tänker på dig hjärtat

2009-07-14 @ 00:55:13
Postat av: Anna

Tänker på dig gumman! Det var verkligen så fint i kyrkan och musiken var underbar! kram <3<3<3

2009-07-14 @ 10:54:38
URL: http://novasmamma.blogg.se/
Postat av: DinMikaela<3

tack älskade sabina <3

anna: ja, verkligen <33

2009-07-14 @ 17:47:42
URL: http://diinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0