ska lyda bästa <3

bästavän skrev visst att jag blev dålig på att uppdatera, haha :)
du fyller år imorgon ! <3
justja, glömde ju svara på ditt sms :o
svarar här, "du gör som du vill, mig spelar inte en endaste roll ! <3"

har nyss kommit hem från det där jävla skitjobbet.
tror jag sitter och river ut alla sidor i boken av tråkighet och agresivetet !

vill åka till minneslunden idag, men den finns bara i gagnef och det är en bit att åka dit..
jag tycker dom ska ha det överallt, i varje by i alla fall..
tänker så mycket på dig :'(

jag känner mig så fel
allt jag säger och gör är fel
värdelös
dålig
hemsk
o-omtyckt
enligt mig själv, ni kommer komentera "nej det är du inte alls det"
jag tar inte åt mig av det i allafall.
jag tar ara åt mig av allt dåligt.
det här är så jävla sämt.
jag vill bo med dig, pappa...
<3


Ordet är ditt.
Postat av: Moster

Det är sorgen som pratar och det är helt ok Mikaela. Alla känslor är tillåtna och även om du inte tror mig så är det många som älskar dig precis som du är!! Jag står bland dom första i raden! <3

Du är så underbar och fin och förtjänar det bästa! Snart kommer du tycka det samma. Sorgen måste få ha sin gång först men det kommer ljusna och jag finns alltid här för dig. Glöm aldrig det! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-07-17 @ 09:30:55
URL: http://novasmamma.blogg.se/
Postat av: Maria

DU ÄR INTE NÅGOT AV DET DU TROR ! Jag ÄLSKAR DIG. Du är den absolut bästa vän jag någonsin haft. Tro mig ! Annars hade jag inte kommit kravlande tillbaka.. Du är den enda jag kan lita på ! Och du ska ALDRIG få för dig något annat. Du är inte värdelös. Du är värdefull och älskad. Låt inte några idioter få dig att känna så, dom är verkligen inte värda det. Du är så jävla stark och jag avgudar dig till tusen. Jag fattar inte hur du orkar hålla humöret uppe när du är bland folk ! Jag älskar dig mer än du kan ana <3<3<3

2009-07-17 @ 15:43:19
URL: http://mariagustafsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0