tråkigt !

BLÄ för det här, detta jobb går mig på nerverna.
finns INGET att göra !
jag bara sitter här, framför burken och stirrar.
kul sommarjobb...
skönt som fan att det är sista dagen imorgon, tänker fan aldrig mer gå in på detta ställe.

skönt att min maria kom hit en stund
har saknat dig så !
snart hoppas jag de blir ridning, filmtittande (eurotripp) mys med katter
och inte sist av allt: bus på byn me både fyrhjuling å epa
me konstiga idéer som att åka upp te ccw på flaket !
JAG ÄLSKAR DIG <3

imörå far jag till syrran och sover över där
på lördag blir det att fixa till håret på syrran (och mig såklart) sätta på oss kläderna
hämta kim och sen åka till avesta för bröllop.
Kommer bli kul känner jag :)

igår var vi på crusing
inget bra humör, men john lindberg spelade bra och det var massvis med fina bilar
och på tal om de, jultomten kon och cheeesen va i fart´n ;D
synd att ni inte känner igen mig, haha !

nu väntar jag bara på att Mia ska komma tillbaka så jag får åka hem någongång..!
lägger jag mig ner somnar jag direkt, och lugter både härinne och ute är förjävlig.
blä...

Ordet är ditt.
Postat av: Maria

Jag saknar dig med <3<3<3

2009-07-24 @ 13:01:07
URL: http://mariagustafsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0