sommarlovsveckan är här

Nu är sommarlovsveckan här, men man skulle kunna säga att jag redan har sommarlov. Skönt !
Bror min tar studenten också, grattis !
Jag slutar på torsdag, bror på fredag, så jag hinner så se när han springer ut !

Under sommarlovet ska jag verkligen vara med min vän Maria.
Vi ska tamigtusan göra om allting vi gjorde förra sommaren !
Fyrhjulsåkning i regnet, badning i björsbergslandet med poolvärme i vattnet, glassätande, uddevalla o.s.v
Vi måste träffa Björn under peace & love veckan också :)

Nu sitter jag här och Mia står bakom och reder ut
denna eländiga limklump jag har haft ett bra tag nu, efter hårförlängningen.

I helgen var jag in till stan med allihopa.
Förfest hos rogge, sen drog vi alla in till FaluKalaset.
Jag, Jennifer och Camilla fick åka van med härligt ljud,
sen åkte jag epa, de var lika kul de också.
Vill tacka alla för en underbar lördag !
Lite bilder:














Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0