ett minne till våran bästa..

i natt var det jobbigt, fruktansvärt.
jag tänkte på dig, ditt leende, din charm,
dina kramar och din glada sida som alltid fanns.
ditt skratt och de speciella lätena du gjorde varje gång du såg oss,
när du klev in för dörren.
det finns inte mer, men här inne, i hjärtat kommer det alltid att finnas kvar.
jag minns dig så väl, det kändes som igår.
när vi satt i husvagnen i norge och du försökte lära
mig att vissla fast det inte gick för jag hade tappat båda framtänderna,
det gick verkligen inte oh jag längtade sååå tills dom växte fram igen.
jag tänker på dig -varje dag.
nu kom tårarna igen, fan..
jag har kortet på dig från sommaren,
du sitter i solstolen i din vita skjorta och
ditt bruna hår och dina snälla ögon
jag har det på min anslagstavla, ovanför sängen,
lite snett sådär så jag har alltid blickar på dig.
jag, som aldrig kom..på din begravning, jag kom inte ens till dig när du var så sjuk.
jag har så mycket skuldkänslor och ångest för det !
varför jag inte sa åt mamma att åka til norge, till dig. till dig !!
Det första jag ska göra när jag fått egen bil och körkort,
är att jag packar ner min gitarr,
åker upp till Lillehammer, sätter mig spelar och sjunger för dig, hela dagen, hela natten.
Du fick aldrig höra mig spela och sjunga, tycker du ska få det nu.
Jag ska spela min favoritlåt för dig, jag lovar dig.
Jag somnade med kortet i handen i natt..
Jag saknar dig så !
om det var något jag önskade mig i hela världen
vad som helst, så är det dig jag vill ha tillbaka här, i våra liv igen.
i våra hjärtan finns du alltid kvar.
Du betyder och jag älskar dig, Bengt !





Ordet är ditt.
Postat av: Marielle

Bengt!!:(

2009-03-03 @ 21:41:36
URL: http://mellaskrypin.blogg.se/
Postat av: Mikaela Kårespång

saknar han så :'( <3

2009-03-03 @ 22:18:04
URL: http://diinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0