ett tag sedan

Nu var det ett tag sedan jag skrve här, har glömt bort och inte haft ork till det.
Det har hänt lite saker under denna vecka.
Har haft sportlov nu i en vecka och den blev mycket händelserik.

Jag åkte med Tony & Monica till Bollnäs i söndags, det var jätte kul och skönt att få komma bort !
De två första dagarna gjorde vi inte så mycket faktiskt, vi var barnvakt åt Tova, som är Tonys systerdotter.
Jätte söt tjej !


Tredje dagen hade jag och Monica lite fotografering, några bilder:

Jag, Mikaela Kårespång.

 
Jag, Mikaela Kårespång.

Monica & Tony

Komentera gärna och skriv vad ni tycker.

Senare på kvällen var vi bjudna hemma hos Dennis för att dricka öl och umågs






åkte hem till grycksbo igen på torsdagen, det gick fortare än vad jag trodde.
hejdå

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0