helgen


idag, är det en otroligt bra dag !
solen lyser, det är vamt ute, jag vaknade hos älsklingen, mår otroligt bra helt enkelt !
helgen har varit bra

 Fredags
 ...åkte jag hem till Elin och drack lite granna, vi hade trevligt.
sen kom tess och linus och hämtade oss så vi fick träffa johanna och tommy också
kim och daniel kom senare, vi åkte bil och sjöng och hade kul.
Jag sov hos Kim sen
.


Lördagen
...så gick jag hem till Elin för att hjälpa henne att vara lite barnvakt
vi kikade på melodifestivalen (första gången jag kollade) och åt lite chips och godis med barnen.
vi hade gott sällskap med hennes föräldrar och deras vänner ett tag, sen kom linus och tess och hämtade mig.
vi åkte till bjurs och vi hamnade på parkerningen vid sockenstugan på nån fest.
Sov med bästa <3



idag har jag somsagt njutit av sol och kärlek.
satt ute och rökte nyss, det droppar jätte mycket fårn taket, solen steker å de är varmt ute.
nu får det hålla i sig !
underbar dag !!

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0