inneboende ?

"ett jävla inneboende"
dte rä ju trevligt å höra när man ska ner å hämte EN jävla macka för att man är vrålhungrig efter skolan !
då ska man stå och grina i köket också och sen får man höra att dom tydligen vill skicka ut mig.
det är trevligt att bo här, jag lovar :)

jag är fruktanvärt glad över att jag har
den bäste i mitt liv igen.
tack för att du finns här för mig.
jag älskar dig, kim <3

Ordet är ditt.
Postat av: Moster

Kära gumman! Hur är det med dig? kram

Läste ditt inlägg om Bengt. Anade aldrig att du saknar honom så mycket. Du var så liten när han dog och vi har aldrig pratat om honom. Vi får göra det nästa gång vi ses eller pratar på telefon för det är mkt med den mannen du inte vet.

Tänker på dig och jag finns här för dig. Jag är bara ett "sniksamtal" bort (du ringer en signal så ringer jag upp :) )

KRAMAR i massor!

2009-03-29 @ 22:24:21
URL: http://novasmamma.blogg.se/
Postat av: Moster

Kära gumman! Hur är det med dig? kram

Läste ditt inlägg om Bengt. Anade aldrig att du saknar honom så mycket. Du var så liten när han dog och vi har aldrig pratat om honom. Vi får göra det nästa gång vi ses eller pratar på telefon för det är mkt med den mannen du inte vet.

Tänker på dig och jag finns här för dig. Jag är bara ett "sniksamtal" bort (du ringer en signal så ringer jag upp :) )

KRAMAR i massor!

2009-03-29 @ 22:25:26
URL: http://novasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0