bra dag

igår vare fest hos säppälä, de blev inte riktigt som tänk.
men tiden ja var där så vare bra !
ja kim å daniel åkte till bjurs å vi träffa en massa folk där.
trökställe å va på men de fick väl duuga :P
kvällen blev helt okej för min del.

jag, frida & julia, bästa tjejerna i klassen ♥
jimmie, frida & julia, underbara ! ♥
en del av min älskade klass ♥
jag & älskling, han är underbar ♥
jossan & jag, älskar bilden !
jag & jossan, puss å gonatt :)

idag, lördag vaknade jag och kim upp.
båda var verkligen huuur jävla sega, trötta och hade huvudvärk.
åt frukost sen drog vi upp till daniel för att hjälpa honom me sin epa.
den kommer bli fräsig sen när den blir klar !
de va jättekul, för äntligen kan man få hjälpa till och vet lite om vad saker och ting sitter och hur man gör.
jag & hanslofa tejpar för rutor å lister, två amatörer men visst fan lyckades vi (jävligt bra)
älskling & jag, älskar bilden verkligen ! klockrent. jag älskar dig !! ♥
daniel me slipen, han har den igång faktiskt, sen börja kim å daniel jämnföra sina verktyg..
.. å då kan de se ut såhär när man har sagt "jag kan bränna däck, de kan inte duu !"
fin bild på älskling & katten, jag gillar hans fläck under nosen, han ser helt sne ut :)

Tack grabbar för en bra dag !
..jag saknar faktiskt dig Kim, hoppas verkligen vi ses på måndag ! ♥



Ordet är ditt.
Postat av: Juulie!

Tack själv sötnos! Synd att ni åkte lite tidigt bara! :( <3333

2009-09-27 @ 18:21:26
URL: http://juliarytteer.blogg.se/
Postat av: Frida

håller med julia där ;) haha det var askul, lite kort bara & blir jätte bra, lycka till med flytten nu :D<3

2009-09-27 @ 19:48:01
URL: http://fridaegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0