kära pappa..
bilden säger mycket..
pappa sa att jag skulle vara stark.
jag tycker jag är det fast det inte syns mot andra
jag får bara skit för att jag verkligen kämpar.
vafan är det här ?

"Jag stod där vid din kista
visste inte vad jag skulle säga
stod bara tyst
med dröjande steg gick min väg
så mycket outtalat
så många frågor
sorgen blev som en kramp i mitt hjärta
som aldrig ville släppa
"

pappa, kom tillbaka ♥


Ordet är ditt.
Postat av: Martina

fin bild, vem tog den? dikten stämmer så bra.. ja du kommer klara dig. det måste du nu!! jag får välö komma och hålla sällskap om du vill ha mitt sällskap... puss

2009-09-20 @ 19:38:13
Postat av: Anonym

2009-12-22 @ 19:44:08
Postat av: Mamma

Hej min älskade dotter

Har inte varit in på din blogg tidigare,måste skriva att den är jättefin ;-)

En jättefin bild på dej när du står vid kistan,texten stämmer verkligen och du kommer att klara av det. Men det är inte fel att sörja,det måste du göra för att kunna orka gå vidare,tårar ger styrka och kom ihåg att det finns människor som finns vid din sida fast du kanske inte tror det.

Kom ihåg pappa för den fina människa han var och le.... det gör säkert han där han sitter på sitt moln och vakar över dej och dina syskon.

Puss :-)

2009-12-22 @ 19:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0