godnatt

godnatt eller nåt.
yrke imorgon, tummen jävligt mycket upp för det !
jag har haft världens sämsta dag idag, har tittat runt på både tjocktröjor och LED-duschhandtag som skall inköpas.
min dusch kommer jag bo i, jag köpte ju runda lysen i rosa färg som man fäster på väggen i duschen.
sen nu blire duschhandtag med rosa ljus, sen LED-lampa i kranen till handfatet.
mysigt vaa !?
nu ska jag lägga mig i stora sängen och glo på tv tills mina ögon börjar rinna
sen ska jag bannemig sova.
godnaaaaaaatt..

ja kunde inte bestämma vilken jag skulle ta
så kul å se tillbaks på gamla bilder
färgerna är fina, men mina ögon ser mycke fräsigasre ut på den me vanlig färg.
men ögonbrynen behöve rni ju inte titta på, de är ju förfan snabbsmetning på där, möööhh..
eller va tycker ni?
ja bjussar på dem !




Ordet är ditt.
Postat av: moster

självklart kan jag hjälpa dig. Vilken datum kan du åka upp och vilket datum åker du ner igen?



KRAMIS!!! <3<3<3

2009-09-15 @ 13:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0