hundplutten

mina favorithundar som jag från början var l i v r ä d d för, men nu bara gosmyser man med dom
kommer jag att skana när jag flyttar.
men jag fick ta med mig dom hem till mig i någradagar sen när jag fått ordning på allt, jippiie :D

rozzo ställde upp på kort idag, och han pussade mig nå så enormt mycket !
han kanske fattar att jag ska flytta ? vem vet !
här får ni mysiga bilder:
(tryck på bilden för större)


PUSS !
tyvärr ville inte zappe ställa upp på kort
å han är lika mysig han å kan jag lova !

Har tvättat iag, varit på ta till vara verkstäder.
Hittade en oljedunk (gammal) som det är märket BP på, guuuu va jag tycker om den !
den kommer stå på en hylla på väggen, och där kommer mer nostalgigrejer stå också.
min lägenhet kommer rocka jävligt mycket fett med mina coola grejer fårn 50-60 tal som kommer bli mer och mer !

jag och mia ställde nyss ut kartonger, påsar, säckar, mer kartonger ut i bilen, så det är proppfull !
ser fram emot, och ser inte fram emot.
känns upp och ner.

nu sitter jag och lyssnar på starsailor - creep (live acoustic version)
har köpt två dvdfilmer idag som jag tänkte kolla på.
Om någon har sett dem så säg till om demär bra !

"Honkytonk man" med Clint Eastwood & Kyle eastwood
"Underbar & älskar av alla!" med Martina Haag

PUSS KRAM !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0