ingen rubrik

sitter här och har ont i nacke och rygg, fifan.
uppochner dag idag igen.
blir irriterad, arg, ledsen och allt känns bara heeelt meningslöst !
vill bara skrika rakt ut.
på tisdag blir det å starta motor, efter att jag har kommit tillbaka, om det inte tar föör lång tid.

imorgon är de gympa och jag tvingas nog ut i skogen för att orientera,
själv eller me några andra från klassen ?
inte själv tack. då vägrar jag kan jag ju lugnt tala om.
blir så jävla trött på vissa lärare.
vissa som kanske inte tänker sig för, men att börja prata om det överhuvudtaget GÖR MAN INTE !
vissa är känslokalla verkar det som och säger bara "jag förstår" fast dom inte gör det ett jävla skit !
fan va arg jag blir.

gör saker jättebra i skolan, t.ex svenskan och datakunskapen.
men igår lackade jag sönder när en kom och skulle ändra på allt hit och dit fast jag var nöjd.
VARFÖR ???
åååååååh.

vi kanske får yttelrigare en ny elev i klassen.
en kille från hedemora som går fordon där men som ska flytta till falun.
spännande.

kan ju ladda upp några bilder fårn helgen här hemma.
orkar fan aldrig göra nåt vid datorn längre, så fruktansvärt meningsöst.


fest ute i bodegan hos mathias.

tatuering, blev inte den som var tänkt först, den kommer sen.

åkte hem till mitt hjärta ♥

imorgon blir de fest, och jag hoppas kvällen blir lyckad så jag kan få ha något att prata om.
orkar inte gå runt å vara glad, ledsen, glad, arg, glad, irriterad, glad...
drygt !
nu ska jag ner och äta sen middag.
krams.



Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0