kort, ja kort

men kort sammanfattning
igår kom älskade hit, han är bäst, helt klart <3
jag gick på kupolen medans han va på möte å då hitta ja mina älskade verktyg
mohahahaa, imörå kommer ja till skolan me mina söta rosa verktyg, DE NI !! :D
senare blir hela verktygslådan me massa finverktyg å en hammare som är svart me glitter på ;)
ja är fräään

idag har de varit en tråkig dag i skolan
de enda som va kul va när pöjkarna spela i kristinehallen på föreläsningen idag
resten behöver vi inte ens snacka om för vad va meningen att vi skulle åka dit å lyssna på en konstig tråkig "ståuppkomiker" som hade världens sämsta humor ?

imörå äre yyyyrke å de tycker vi om sisådär jääättemycke :D
elen kan vi skippa...höh...:P
jag julia å gustav är fortfarande på motorn, å snart äre dags att
slänga ihop den igen..jag som inte ens minns vart vi började..(a)


de häär är fiingrejur kan ja lova :)


nåra från klassen, fp1b <3

imorgon kommer ja me både kaffefilter å kaffebröööd till er !
PUSSHEJS !

Ordet är ditt.
Postat av: F

åh du det låter prima ballerina! ;>

2009-09-09 @ 21:19:10
URL: http://fridaegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0