underbara klass !

är så nöjd så det heta duga !
idag fick vi våra kläääder, å byxorna är apsköna,
mjukare än dom jag fick av svempa ;)
t-shirten är snygg också, står någon text, å skorna..jag å frida med våra 37:or, mohaha :)

Fick lov att sno bilderna av dig, Frida (a)
(klicka för större)

Jag idag med de snygga googles
Rasmus å Ida i bakrund :)
wohoo ja börjar kunna namnen nu !


Jag å Johan...troooor jag ?
Världens bästa barnprogram
hey Ollie Hey !
ubåtar som utför konstiga meningar..:P


Jag å Julia i fredags påväg hem
Frida din jäkla smygfotare ;)

Jag tycker om er allihopa i klassen
Ni är helt otroliga !

Ordet är ditt.
Postat av: Frida

haha klassen är svårslagen! & vänj er, det blir fler gånger haha :'>

2009-09-02 @ 22:12:59
URL: http://fridaegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0