kära norrland

Nu tänker jag berätta kort och gott om min resa till Norrland, Boden.
Det var huur bra som helst !

Här har ni Johan, ni som inte vet.
Världens normalste människa på jorden, jag lovar ;)


Moster, mormor, syrran och Nova



En del av maten vi käkade
◊ Paprika/vitlökfärskostfylld lövbiff, potatisgratäng med sallad
◊ Plankstek
◊ Tacos (gratäng med någonting i)
Ost&Kex
Vi käkade på resturang också och det var sisådär himmelskt jäkla gott !





Vi var ute
och gick !
Helt sjukt roligt och det var jätteskönt ute
-2, massa snö och tok !



Nordiska Bil
Jag var in på Nordiska Bil både torsdagen och fredagen och hälsade på
jag saknar !


Last day...
Vi avsutade lördagen med bowling med Magnus och Niklas.
Det var riktigt skoj.
När jag och Johan anlände hemmet så gick vi upp, bytte om och tog oss en riktig lång promenad.
Ca 2 timmar gick vi och yrade runt i Boden, riktigt skönt ute !
På söndag förmiddag gick vi och fikade i centrum sen
lite senare
åkte vi till ÄlskadeMoster och åt norska fiskbullar
drack kaffe, sen for vi till Kallax, flygplatsen.
Sjukt kul på väg dit !
Tror jag kommer lyckas göra en långfilm med galna
norrlänningar någong gång i framtiden snart !

Underbar vecka.


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0