längtan, förtvivlan, lycka, olycklighet..

Inget jag tänker avslöja, utan håller det till mig själv.
Jag har gränser, jag har bestämt mig, jag har varit glad, jag har varit ledsen.
Överlycklig och olycklig.
Jag önskar att detta kunde gå upp, så allting kunde kännas bra igen.
Outhärdigt bra, men jag känner att det aldrig kommer att göra det.
Samma känsla jag kommer bära som innan -osäkerhet.


Ordet är ditt.
Postat av: Elin

Jag älskar dig och finns för dig! <3

2010-08-18 @ 15:16:48
Postat av: hanna

men hjärtat då, det låter ju inte allt för bra.

jag har saknat dina uppdateringar här, är du kvar för att stanna nu? ;) puss

2010-08-18 @ 16:00:29
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0