16 februari

tiden går jäkla fort
har redan varit en hel vecka å en dag här uppe nu, redan 6 dagar på nordiska bil, fasen jag tyckte att jag nyss satt på tåget påväg till stockholm !

har tankar på sommaren nu, åh, sommar !
körkort, varmt, soligt å massa härligt.
jag som inte vill åka ifrån luleå kommer på stört så fort jag fixat körkortet !
vill gärna ppleva sommaren här uppe också, efterssom anna tycker å säger att den är så underbar jämnfört med dalarna, skulle nog gissa på de också, här är ju solen aldrig nere tydligen !

rätt slapp dag idag på jobbet också, va ut med magnus å provkörde, sa hej till nån filur på en annan verkstad
sen åkte vi tllbaka, vädret är sååå skönt, helt underbart !
men när man jobbar så är man inne för mestadels, då missar man ju dagen heelt totalt, därför tycker jag de är skönt att provköa bilarna, hah :)
trivs gör jag då...faktiskt !

nu blire mat i magen
tjolahopp !


(saknar mitt hår ! )


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0