Helgen och veckan hitills

Igår kväll åkte jag hem till Magnus och kikade på hockey med han och Johan.
Sverige vann !

Sen åkte vi runt i Boden och dom visade mig hela Boden, jäklarns va fint det va !
Vi åkte uppåt på nåt berg, så vände vi om och då såg man allting belyst.
Jag vill vara kvar här.

Vi åkte till en plats, ut i skogen, till en stor backe, slalombacke, och tände en brasa.
Dom eldar tydligen på ett speciellt ställe här, dom bygger upp veden så elden blir större och större, haha.
Jag tyckte jag hörde en massa grejer i skogen men det var säkert inbillning eler nåt som ekade.

 

Tiden spang bara iväg, klockan blev runt 3.10 när jag kom hem.
Somnade skönt, en med isbitar till tår dock !

Vill ha måndag nu, men då vill jag att veckan ska gå jävligt segt.
Jag vill verkligen inte åka !
Har haft det så jäkla bra och roligt, ni kan inte ana.
Jag undrar hur sammanlagt mycket jag har skrattat, sagt "men sluuuta" o.s.v.
  
  

Magnus ♥ Renault
=
jävligt osant


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0