hemma i luleå

har varit underbart väder idag somsagt, jag och anna åkte in till storheden och handlade lite.
kollade på en ny telefon men jag fattar verkligen ingenting när det gäller sånt !
har ju råd med en man betalar i månaden med, men då ska den fan hålla också !
funderar på en touch.

sitter brevid anna  soffan nu, brasan är gång och jag ska nog snat laga mat.
det ska bli lax med potatis och den beömda såsen mia och svempa lärt mig göra, så jäävkla god !
turkyogurt, rödlök, rom och räkor, mmmm !!

blev lite söndagsskruvning med matin nyss, det läcker i spolarvätskepumpen,
smälte ringarna suntom, som va för stora, gick sådär, det började dropa lite efter nån minut sådär.

åh, gruvar mig för imorgon, vill absolut inte gå upp 5.30, uusch..:(
men de ska bli skönt att komma tilbaka, roa sig lite me grabbarna.
så jääka härliga ! :)

ni är snåla på att både kommentera här, smsa och ringa mig måste jag säga, skärpning ! :P
puss på er iaf, ha en trevlig alla hjärtans dag !


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0