lördagsmys

sitter i soffan med full brasa och myser.
det är -30 ute ungefär, -33 i boden :o

sitter och tittar på en film jag inte förstår nånting av
nån film martin och anna tog hem via tv:n.

har pratat ganska mycke i telefon idag känner jag
ni saknar mig, vänner.

har för övrigt varit en väldigt lugn dag
har inte gjort speciellt mycket alls
dammsugit, legat i soffan och slöat framför daton, och käkat mat
rätt skönt ibland att inte göra nånting.

och jag fick låna minneskorts grejsimojs av magnus igår
ääntligen in med bilderna å ut på blogg/facebook !

jag vill ha måndag !


Ordet är ditt.
Postat av: Maria

Hörru bruden, jag saknar dig så oerhört mycket !!! GLöm inte att vi ska åka till Uddevalla i sommar du och jag :D ÄLSKAR DIG <3

2010-02-22 @ 12:47:40
URL: http://mariagustafsson.devote.se
Postat av: bea

grymt fin du är mikaela=) vi måste träffas nån dag tycker jag puss<3

2010-03-03 @ 12:07:14
URL: http://beatricering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0