mys mys mys !

sitter i soffan, med moster, med datorn, i myskläder, framför brasan, å lyssnar på favoritlåtar på min spotify.
ännu en galen dag på jobbet, åååh jag vill inte åka hem !
2 polisbilar in idag, felbeställda stötdämpare, magnus blev lycklig å glad för de så hans dag va undebar, inte.
os, kaffe, skratt.
inte vill jag hem heller, jag trivs nå groteskt här !
skulle ha lagt ut bilder å nåt videoklipp här så ni får se vilka norrlänningsmänniskor jag umgås med dag in å dag ut, men dum som jag är så tänkte jag ju inte på å ta med mig min kabel till kameran, så minnet är nog fullt snart :/

skrev nog inte om hemresan igår, otrolig !
jag har då fanimig inte skrattat så mycket på en hemresa på knappt 20 min !

de blev å käka lunch ovanför jobbet idag, på resturangen, men man får ta med sig mat ner å käka, en matlåda alltså, men här uppe säger dom matback vilket låter heeelt åt skogen konstigt :P

Lite övekurs:
Leo: du börjar bli less
Harshken (stavning?): du är slut, less å trött på allt som finns omkring dig.
(finns tydligen "grader" för detta, svårt harshken, då äre farligt !)
I vejt it: om jag skulle gissa så tror jag det betyder "jag vet inte"

Men håll med mig, mysigt men konstigt !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0