tända ljus

för älskade pappa
du blev för tidig, för tidigt för att få gå över på andra sidan.
så ung, så pigg, så frisk och godhjärtat
ingenting sådant ska få behöva hända dom som är felfria.
att tvingas lämnas, det är orättvist och ofattbart.


jag har inte fattat någonting av det som har hänt ännu
tankarna springer fram och tillbaka, dag in och dag ut.
jag kämpar verkligen för att må så bra som möjligt.
det är inte alltid lätt kan jag tala om...


och allting påminner om dig
musik, tv-program, saker som bara finns omkring oss
dina typiska ord du alltid sa, det jag har fått tagit över och har i mig hela tiden
"det är bra"
tänker alltid på dig, pappa !


8 månader...
ofattbart, fruktansvärt och lidande.
att jag aldrig mer kommer få träffa, se och höra dig
jag förstår inte.


allt jag önskar är bara att jag får uppleva det igen
det enda jag får uppleva är drömmarna, då du finns med..


Ordet är ditt.
Postat av: moster

Tusen <3

2010-02-22 @ 20:59:35
URL: http://novasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0