vårkänslor som det ska vara !

sitter i solen, vid fönstret, lyssnar på en sån skön musik,
sånt där man blir glad och kär av när solen lyser och det är underbart väder ute.
jag saknar kim, så tråkigt att jag inte fick tillbringa denna dag med honom, hade varit så mysigt !

Louise Carver - Home (live) på spotify
har kikat på kläder på Victoria Secret, man får bara sommarkänslor av allt !
Snart är den här :)


Föresten så är det ett år sedan jag flyttade till djurmo snart, usch tiden går för fort.
Jag saknar de dagar som var, snön försvann olidligt fort, vips! så var blommorna och gräset framme och luktade så gott.
Guud va jag längtar !!

Skicka sms/ring mig gärna !


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0