brun-utan-sol

Igår när vi var och storhandlade så letade jag efter en brun-utan-sol spray som jag hade nu sist.
Jag hittade en liknande, men den tog 1 timme att få färg, medans den andra jag hade tog 3 timmar.
Just nu sitter jag och väntar på färg.

Men jag kan säga nu att den jag köpte igår är mycket blötare än den andra.
Man känner sig kladdig på kroppen och det känns som att den aldrig vil gå in i huden.
Och korken var förjävlig !!
resultatet vet jag om ca 40 min, haha.

1 timme och kladdig.
3 timmar och fin färg.

Ordet är ditt.
Postat av: Martina

Mikaela och Johan såklart!! :) Vi lär fasiken fixa biljetter.. är det lugnt om vi kommer fram sju på måndag morgon?



Ja den är skitbra!

Mums! PUSSPUSS

2010-07-01 @ 09:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0