Fika med bästa

I söndags var jag hos mamma och fikade för det var morsdag.
Jag och brorsan överraskade henne lite med att bara dyka upp sådär !
Passade på att hämta banankartonger...!

..körde en tur på åkern



Jag och min bästa ElinBoberg har fikat nu 3 dagar sträck med en massa snack och mys i solen.
Stefan har varit med på ett hörn också.
Jättetrevligt !
Jag kommer sakna min Elin såååå fruktansvärt mycket !!




Vi åkte hem till Elin&Stefan till deras nya lägenhet
Vi myste en massa på balkongen med kaffe ! :)


Idag köpte jag nya skor också !


..och elin testade skyhöga skor
vilket som gjorde henne ännu längre än vad hon redan är :D



Var även i skolan idag
Träffade b.la favoriten Johan !



Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0