Min födelsedag !

Jag fyller år idag !
Tyckte nyss jag var 5 år och satt på cykeln som hade 2 extrahjul
6 år och gick på lekis och vann pimpeltävlingen
7 år och tyckte skolan var jättespännande
8 år och bodde på två ställen
9 år och fick en tallrik på näsan
10 år och fick äntligen skriva min ålder med 2 siffror
11 år och lärde känna Sanna & Ida, vilket som blev en trio några år fram
12 år och slutade 6an
13 år och tyckte högstadiet var toppen då jag fick återförenas med mina gamla vänner igen
14 år och börja känna mig liite äldre
15 och fick moppekort och livet lekte
16 år då jag hade en av mina bästa somrar någonsin
17 år och ingenting hände
18 år och har eget ansvar och körkort pågång !


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0