Ett alldeles eget inlägg

Om min moster Anna Wiklund.

Du är så bra !
Du är den människa alla skulle behöva
för du finns och lyssnar verkligen.
Jag är så glad för dig och din familjs skull
att få välkomna en lille till världen åter igen är det finaste
man någonsin kan få.
Jag tänker på er dag ut och dag in
och håller verkligen tummarna för att allting kommer gå bra
och jag ser verkligen fram emot att flytta upp så jag
kan få umgås mer med er.
Anna, en sak är säker:
Jag älskar dig !



Ordet är ditt.
Postat av: moster

Åh, älskade Mikaela!! rörd

Tack underbara du för dina fina ord! Längtar tills du ska flytta hit så vi kan umgås mer!! Det ska bli så kul och det blir extra kul för Nova och bebben att ha en storkusin här. Jag älskar dig så mycket gumman!! Finns alltid här för dig! PUSS OCH KRAM!

2010-05-09 @ 22:26:12
URL: http://mammaanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0