Förjävlig tågresa...!

Äntligen framme i Boden hos Johan och det har varit fruktansvärt
att resa med nattåget kan jag ju tala om för er, kära läsare.
Åkte först till Gävle och hade byte där efter 1 och en halv timme.
Satt och drack kaffe och spelade domino med Fahti, jättetrevlig !!

När jag gick till tåget i Gävle så hittade jag ju såklart inte vagn 33
en tjej kommer fram till mig och frågar, vi kom till att vi skulle ha samma vagn
även samma sovrum !
När jag står och röker innan vi kliver på så frågar jag om hon var ifrån Boden eftersom hon skulle dit
och det var hon, men bor i Ludvika.
Jag frågar henne om hon känner till Johan, men det gjorde hon inte.
Magnus då?
Jo, hans bror och jag är kompisar säger hon.
jag frågar henne tillslut vad hon heter
Rebecca Jones, aäger hon.
Jag fick klotrunda ögon och säger "men är det du!?"
haha, hon gör musik på myspace som jag lyssnat på via Johan.
Riktigt fränt.
Jättetrevlig och rolig att prata och umgås med !
Kika gärna in hennes länk här:
http://www.myspace.com/rebeccajonesonline

Det var jättejobbigt att sova inatt, jag försökte lyssna på radio att somna till,
men det funkade bara i mellan 5 - 10 min..
Sändningen blev jättedålig och jag gav upp. Var uppe och gick i tåget 2 gånger för jag fick jätteont i kroppen av sängen, kudden och låg trångt eftersom mina grejer skulle ta upp världens plats på golvet..
Jag somnade tillslut vid 5.00 imorse, och fick sova knappt en timme, för konduktören kom kl 6.00 imorse och sa bara "Vi är försenade 20 minuter"
nödvändigt !
det var verkligen jätteljust ute och jag kunde inte somna om vilket som gjorde mig tokig !
Då gick jag och Rebecca och käkade frukost istället i ett annat rum där man kunde sitta
och där satt vi hela vägen från nåt ställe innan Bastuträsk till Boden.
Då fick jag skjuts hem till Johan.
Jag gick och la mig så känner jag att Johan väcker mig
genom att lägga sig brevid och bara pussa pussa pussa mig !!
Han är för go !
Jag är jätteglad idag, men trött.
Vi har nyss lagat mat, min köttfärssås med pasta till.
Mums !

Solen lyser ute, vi har varit och handlat
och ska nog ut en sväng sen !

Jag triiiivs så bra här och bara läängtar
för idag är det precis en månad kvar tills jag flyttar ! :D
Weeehoo !




Ordet är ditt.
Postat av: Sabina

Gu så kul att du också har en norrlänning att gosa med :D Visst är det underbart? Man bara känner lugnet inom sig när man kommer dit, och speciellt i närheten av min min min :D Hur länge har det varit ni? :) Massa kramar

2010-05-12 @ 17:43:45
URL: http://sabinasusanna.blogg.se/
Postat av: beccy jones

haha naw, gullig du är! :)

2010-05-12 @ 18:26:10
Postat av: Martina

Vad skönt att du har det bra där! Köp nässpray till hemresan så du får lättare att sova! PUSS! inte hört något ifrån Anna?! Puss

2010-05-12 @ 20:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0