Helgen som varit

Det har varit Rättviks marknad och jag skulle upp dit på dagen igår.
Men i fredags blev det några öl, klockan gick rätt fort så det blev sent så jag somnade ganska sent.
Jag råkade ha min mobil på ljudlös, så jag hörde inte att någon ringde
inte ens mina alarm startade 10.15 som dom skulle göra !
Jättebeskviken, för Mia och jag skulle åka upp till Rättvik, men som det gick så gick det som det gick.

Jag sov fram till 15.00 tiden
gick ner till Johan Hansson och Rogis och dom myste i soffan utanför garaget
och slurpade i sig lite öl.
Jag blev bjuden på en, sprang hem till mig böt om och kom tillbaka för då var det läge att åka till Rättvik
och ha kul med kompisarna !
Riktigt trevlig kväll.
Dock tappade jag bort er grabbar efter ett tag.
Marie & Trulsa, helt otroligt bra är ni !

Jag åkte Buick med älvdalingar
ärligt talat så fattade jag inte ett jäkla skit vad ni sa ibland, haha.
Svackor blev det, som t.e.x att jag har något fel bara sådär.
Jag bara satt och kissade i lungn och ro
så kommer världens explotionsbomb över sig som skriker och gormar.
Mindre trevligt.
Jag är så trött på oäkta.
Synd nog att det finns många av just det folkslaget.

Kvällen blev lyckad och jag hade kul i alla fall.
Jag kom hem imorse.
Somnades med JohanLundberg ♥

Bilder kommer så fort jag fått internet igen !


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0