Helgen

Helgen bestod av övningskörning, storhandla med mamma,
fiskning och folköl
dans hemma hos Ida och Tobbe
och prat i telefon med Johan.

I fredags gjorde jag absolut ingenting förutom att jag åkte till Jerry på kvällen och var där i 2 timmar ungefär
Hjälpte att färga hans hår, vilket som blev bra.

I lördags skulle jag på Seaside, men tappade lusten när Jerry dissade mig totalt.
*arg*
Så jag och Hansson åkte ut med båten och fiskade istället.
Panik fick vi när vi hade gått i land för att ta en pisspaus då
hans hund hoppar i och ur båten med en fart så åten åkte iväg, haha !
Tur som fan att det var en till båt långt bort på andra sidan, och tacka Johan (min Johan) att han lärt mig busvissla riktigt så dom ropade "Vaa!?"
Hansson: "Kan ni komma och hjälpa oss, båten är ute på sjön!"
Dom i båten bara skrattar och kommer och drar in den åt oss.
Paniik !

Hansson fick en aborre på och lät mig få fiska upp den, men den jäkeln släppte !
Annars var det ganska tomt på fisk..
Jättetrevligt var det iallafall !





Jag, Ida och Marit traskade hem till Ida & Tobbe en sväng
och vi höjde volymen, dom var jättefulla, och vi dansade som aldrig förr, haha !


Tänkte jag ksulle ladda upp bilder, men mitt internet tog slut, sikket skit,
jag ber er för 111 gången att köp FAN inte "Comviq Surf".
Jag fyllde på det i fredags, nu är det slut..
Blä !

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0