Jag har haft en norrlänning här !

Johan har varit här drygt en vecka, och det har varit fantastiskt !
Lite bilder:


Johan kom till Falun, vi åt på American Take Away
med Carina och Josefine
Jättemysigt !



Jättegod mat lagades här hemma hos mig
Förrätt, huvudrätt och efterrätt !


Sen gick vi över till Ida&Tobbe
och mysdrack på kvällen på balkongen
puss på er !


Jag och hjärtat var på stan i fredags, vi köpte Ben&Jerry´s
och jag åt den första gången i mitt liv.
mums !


Sista April
Grillning vid Tansen med Ida, Tobbe, Carl och Rickard.
Jättemysigt.
Sen gick vi till Tansvallen och kikade på brasan och träffade folk.
Vi gick hem till Ida och Tobe en stund, sen ner till Marita.
Helt lyckad kväll !





Bowling och mys hos syrran !


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0