skitdag

efter att hjärtat har ringt mig 32 gånger vaknar jag av dom sista tonerna av ringsignalen och hinner inte svara.
får panik för jag trodde jag hade körlekion idag, men det var imorgon kl 13.00
men ändå, jag har missat skolan !
blir så förbannad och besviken på mig själv för att jag inte vaknar.
och alarmen kommer efteråt man har tagit bort listan där det står t.ex "JohanLundberg (32)"
skitkonstigt !

Jag håller på och tvättar hos syrran nu, var upptaget hos oss hela dagen idag.
Jag känner mig inte helt okej i kroppen.
förkyldning, trötthet, hängig och helt slut. jättejobbigt.

Jag har hittat en ny favorit här på spotify.
Texten är så fin och låten är gullig, jättebra verkligen !


Ha en trevlig kväll, ska strax ta och pallra mig hemmåt !
Puss, Johan ! ♥



Ordet är ditt.
Postat av: The Only Johan

Puss hjärtat! <3

2010-05-10 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0