Typ sommar här uppe..!

Vad säger ni om 27+ grader i Norrland ?!
haha
vi hade den värmen igår och jag vet att ni är fruktansvärt
avundsjuka ni dalmasar och dalkullor som bara haft regn regn regn regn !
Mohaha, inte ett dugg synd om er ;)

Idag har jag och bby solat på morgonen på hans balkong, jäääääätteskönt för det var 21+ ute
och sen drog vi till Carolin och stekte på hennes inglasade balkong
värmen slog verkligen !
Jättetrevligt och kul att få träffa dom som var där !

Nu lagar Johan sin tacorulle med sås i form (mitt sätt at säga vad maträtten heter)
sen ska vi fika med Jonas och sen far vi till Piteå på crusing
Kommer bli en toppenlördag med fina bilar och (FAKTISKT) folköl !
Ser fram emot det :)

Jag mår bra här uppe, som fan !
Krams till er jag tycker om !


Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0