Funderar o funderar

Jag funderar på att sluta röka.
Helt ärligt.
Men jag är ändå så rädd för det.
Min kropp kommer att bli elak och kanske ful.
Visserligen går det att åtgärda mer än vad en ciggarett gör.
Det blir man ful av förevigt utan plastikkirurgi.
Jag är så rädd för att aldrig kunna sluta.

Jag skulle behöva er pepp.
Men kom ihåg:
jag bara funderar på det.
Inte bestämt mig ännu.


Ordet är ditt.
Postat av: Mamma

Hur vi andra runt omkring dej "peppar" och säger att du "måste sluta röka" för ditt eget bästa så är det ändå "DIN egen vilja" som måste finnas för att du ska klara av det.



Jag vet att du kan..... Puss

2010-11-29 @ 10:42:35
Postat av: moster

Håller med föregående talare. Din egna vilja måste finnas där för att du ska klara av det. Puss!

2010-11-29 @ 14:42:31
URL: http://mammaanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0