Känslor som varar

Ååh, jag fick nyss en känsla av att jag vill ha lite sol och värme !
I sommar skulle jag mer än allt vilja bo i Boden eller Luleå.
För att få uppleva de saker jag gjorde i somras igen.
Gå på krogen "Bränna" och få en "Martinas special" som jag beställde flera gånger om varje gång vi var där, Boden alive med fest hemma hos Robinjo, Mysiga kvällar med grillning, solnedgång på Gruvberget, stå med solen rakt i ansiktet när man drar iväg och fiskar mitt i natten, promenader, glass, solning och badning på Alder.
Nej, usch jag blir bara ledsen av att tänka på allt detta.
Jag saknar det så mycket ! :(

(Här var klockan runt 22 eller 23 tiden.
Samma kväll och tid båda bilderna är tagna)



Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0