Min skolgång...

Jo, när jag bodde i Luleå så kom jag in på Barn&Fritid i 1:an.
Nu när jag och älskade flyttade till Falun så fanns det inte plats på Barn&Fritid  på Kristinegymnasiet och därför kom jag in på Iv preparand.
Iv preparand (för er som inte vet) är ett program för dem som inte kan komma in på ett program fast de har behörighet i betygen.
Jag blev då inskriven på Lugnet och fick välja att praktisera 5 dagar i vecka istället för att sitta vid skolbänken.
Det räckte med att jag gick på 3 ställen och jag fick den bästa praktikplatsen med den bästa personalen !
Jag fick praktik på "Café du&ja".
Sååå mysigt och roligt att få vara där.

Kom gärna in och fika !


Ordet är ditt.
Postat av: Moster

Åh, där brukade jag fika ofta :)

Välkommen tillbaka till cyberspace. Puss!

2010-11-24 @ 08:46:49
URL: http://mammaanna.se
Postat av: Mikaela

Ååh ! Synd att du inte kan göra det nu också :(

Jag saknar dig ! Puss och kram !

2010-11-24 @ 11:13:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0