Kopplat in andra datorn..

Eftersom min dator har drabbats av virus och Internetet inte vill gå igenom,
så kopplade jag in Johans dator för en liten stund sen.
Kikade på mina bilder från i somras, och saaaablarns vad jag saknar och längtar tillbaka !



(Kan inte sluta skratta åt vissa kort)

1,2,3,4,5...
(Typiska sommarkväll)

Alder en ljuv sommardag



Minigolf & Bränna
Boden alive
Förfesten ägde rum hos Robin


Då började vi traska oss in mot stan...



WesternFarm




Sommarmys och tok !



♥♥♥
Jag kommer sakna er allihop som har tillbringat
sommaren tillsammans med mig, mer eller mindre.
Tycker vi försöker uppleva nästan likadant nästa !

Ordet är ditt.
Postat av: E M E L I E [FOTO&ROCKNROLL]

sv; Hahaha! Taack Mikaela :) Hihi! Verkligen kul å höra :D

2010-10-22 @ 13:44:09
URL: http://emelieyoung.blogg.se/
Postat av: hanna

åh vilket härligt inlägg! kommer sakna er så mycket, men nästa sommar tar vi igen all tid vi förlorat med varann. oj så kul vi ska ha det :D

2010-10-23 @ 12:51:28
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0