Tvättar, städar och rockar loss !

Jag håller på och tvättar och städar i tokerna samtidigt som jag lyssnar på den bästa musiken.
Jag blir väldigt arg för tvättstugan, att man bara har 3 timmar på sig att hinna tvätta, och man kan inte skriva upp sig två gånger på direkten, utan här kör dom med ett lås.
Gillar inte sånt.
Jag har mycket att tvätta, och då tar det tid.
Speciellt när tvättmaskinerna spökar.
Det står 20 minuter när jag går därifrån, och när jag kommer tillbaka efter 20 minuter står det ytterligare 20min !
Jag har inget specialprogram heller, så jag förstår inte.
La in 4 tvättar till, medans de andra 4 ligger i torktumlaren och snurrar runt.
Och nu är det bara 14 minuter kvar tills näste man kommer och ska tvätta.
Sånt gör mig fruktansvärt jävla sinnesarg.

Igår var jag och fyllde i mina tatueringar.
Jag är riktigt nöjd.
Oscar lade till ett hjärta framför Frank.
Jag lägger upp en bild senare, när jag är klar med detta tvättande...

Ordet är ditt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0